onsdag 20 september 2017

Zinkbadkar till salu

Vi har nu zinkbadkar till salu från Blocket. Aug Jag hittade den här gamla skönheten på Blocket, och den var till salu bara någon mil från där jag bor. Vet inte riktigt vad jag ska ha det till men . Tanken från början var att hitta två zinkbadkar.


Transportbild på ett av badkaren!

Tänk er det i trädgården som näckrosdamm! Eller fyllt med rosenblad och där ligger man . Köper och säljer reservdelar till gamla hus. Välkommen - till Nackabyggnadsvård. Krukor av den här typen fylldes med mat och gavs bort som present till nyfödda kvinnor. Skålat zinkbadkar med original plugg och ett liten badbalja i zink.


Sök bland pågående auktioner hos hundratals auktionshus. Jul I år har jag inte sett så många zinkbadkar på bloggarna, men jag blir.

Så glad jag är för mitt fynd och dessutom till ett bra pris och helt och fint. Pia och Lasse Trulsson som fick syn på ett ovanlig zinkbadkar bland alla prylar. Allt från mattor och gamla lampor, till brödkorgar och järnspett var till salu. Inne i butiken finner ni massor av häftig udda inredning, konst samt zinkbadkar. Varmt välkomna till Fränningevägen Vollsjö.


Till salu : finns intresse för detta underbara zinkbadkar ? Jun har du ett till salu eller vet någon som vill sälja ett zinkbadkar maila mej. Apr Nummerplåtar till salu i butiken. I de charmiga växthusen hittar du mycket till den gröna. Twä niondedels mantal kronossatte n:r Altanä Tborbamns. Explore photo and video images on Instagram, latest posts and popular.


Skicka din förfrågan direkt till denna leverantör. Nov När Gunnar är nöjd och knippet sammanknutet knipsas allt av till. Strax intill står ett tjusigt zinkbadkar och frestar under uppstammade och . Nov De större blomsterhandlarna som bevisligen importerar det mesta har däremot ingen lummer till salu.


Att girigheten segrar över vårt . Sep Genom sina år har anläggningen utvecklats till Sveriges.

Smålandstidningen om att ett hantverksföretag var till salu och de valde att slå till. Brukar köra förbi din butik då och då när jag är i Gammelstad. Jul Gjorde ett besök till Brocante i Horsens och visst fanns det en del. Jun Som av en händelse blev det här stället vi är på nu till salu och vi slog.


Feb Då det begav sig i början på 80-talet, Kari Auvinen och Peter Lindgren som byggde denna SA Opel. Vad skoj att ni också har ett zinkbadkar ! Lovar att titta efter ett zinkbadkar till dig också. Annars har jag ett par stycken till salu ! Tipsa gärna om ni ser något till salu ! Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom) . Aug Jag tror att det mesta var till salu , en del var prissatt men annat inte.


Oct Hovfjället till Torsby eller som alternativ. Fastigheter till salu i Torsby kommun. Naomi Campbell rockar till det för Brasilianska Vogue naomi-campbell2.


Jun Om någon vet var man kan hitta nya packningar till patentflaskor får ni gärna. Zinkbadkar , stegar, korgar med mera. Man kan ju ha det som utespa, pool till barnen eller plantera blommor i. Aug Allt till salu i Lillstugan Antik. Vi ha även franska zinkbadkar , zinktunnor, kannor samt trädgårdsskulpturer, fönstergaller och mycket mera till.


Idag fick Alfie ett nytt skrivbord till sitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg