måndag 13 mars 2017

Kopa fagelsiluetter

Fick tips om att köpa fler fågel siluetter ! Imorse vart ja less av allt bonkande i fönstrerna. Så ja satte mig ist och gjorde egna siluetter? Gjorde ett inlägg för några dagar sen ang problemet med 20:o tal fåglar kraschande in i mina fönster på baksidan.


Via annonser, texter, länkar och bilder på sidan kommer du till butiker och återförsäljare där du kan köpa rovfågelsiluett och andra fågelsiluetter. För att undvika detta kan man fästa fågelsiluetter på fönstret som en varning. Varje år dödas fåglar när de flyger in i fönster på byggnader. Du kan fästa dessa fågelsiluetter på dina fönster som en varning för fåglar. Innehåller ett A4-ark med fem självhäftande siluetter av fåglar.


Tänkte tipsa om att du kan klistra upp fågelsiluetter på glasdörrarna. Jag har hittat dessa, som du kan köpa direkt på internet, hittar du andra . Som vanligt med våra tavlor så kan man köpa dem tomma och fylla i namnen själv, eller man . Ladda ner royaltyfria Vector insamling av fågel siluetter , färgade silhuetter stock. För att ladda ner denna vektorillustration, måste du köpa en plan för bilder. Dagens bild blev lite lik dag med tre fågel siluetter men jag gillade hur lika . Jag är helt såld på fågelsiluetter lite överallt, tatueringar, väggar, tavlor ja.


Jag ska köpa massor av enfärgade linnen och trycka massor av fina citat på dom. Måste gå lite tidigare hemifrån för jag måste köpa lunch. Beställa eller köpa produkter i Sverige:. Passa på att köpa Hinzaväskor I regnbågsfärger!


Vem älskar inte dessa fågelsiluetter i stål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg