onsdag 6 mars 2019

Blocket min annons

Din annons blev inte godkänd i granskningen. Det behöver inte vara så illa som det låter. På blocket har vi många regler, vissa av dessa är till för . Du som annonserar som privatperson kan se hur populär din annons är och följa antal besök, mottagna mail och på vilken sida din annons finns på vid en sökning (placering i sökresultatet).


Jag hittar inte min annons , var är den? Varför krävs ett svenskt organisationsnummer för att lägga in en annons ?

Vad händer när jag lagt in min annons ? Får jag någon statistik på min annons ? I Blockets Regler för annonsering (se nedan) finns regler för utformning och kategorisering av annonser. För att annonsera på Blocket måste du följa reglerna för . Du kommer då till första steget på annonsinläggningen. Jag la upp en helt splitterny telefon som är oöppnad på blocket.


Har jag gjort något som är mot reglerna för jag fick meddelande av dom trots att . La in en annons på blocket för snart en halvtimme sedan.

Fick ett tack för din betalning efter jag hade registrerat annonsen. Detta är ett blocket annons nummer när man lagt in en annons. Min sambo har ringt till det här numret ggr till en kostnad på 1kr. Jag fick ett SMS med uppmaning att ringa det här numret för att min annons inte skulle tas bort. SMS:et skickas av bedragare som . Jag satt och pratade med min bror på Facetime eftersom jag bor i . Har du läst vad 1kunder säger om Blocket ? Hade aldrig tänkt mig att bli lurad av blockets kundtjänst, kan inte få min annons godkänd och när det väl händer tar de ens pengar tillgodo som du inte kan . På Blocket hittade Sara ett resepresentkort värt 10.


De skrev väl någon gång att de tagit bort min annons men det var . Pausa din annons under en bestämd tidsperiod. För att pausa din annons och gömma den från sökresultat under en bestämd tidsperiod: Gå till Dina annonser. Maximal textlängd i en Blocket - annons är 2. LÄS MER: Argast på Blocket – se Reines roliga annons. Sveriges största köp- och säljmarknad på Internet som.


Min annons har inte publicerats pga påstådda regelbrott. Blocket betyder miljoner köpsugna besökare varje vecka - frågan är bara vilka av dem du vill nå? Oavsett om du är en driven entreprenör som vill öppna en .

Alla IKEA annonser som läggs upp på Livet Hemma visas även på Blocket , och vice versa. De saknar helt rättsuppfattning och rättspatos och håller bara varandra om ryggen, säger Nordebo. Kan jag lägga till en bild i min annons ? I vanliga fall hade dessa varor kastats då det inte är värt att lägga upp en annons på Blocket eller Tradera. Men det finns väl ingen vettig människa som vill köpa äggkartonger . Jag har ca m³ olja som jag behöver bli av med inom en vecka, jag har försökt att lägga ut den på de nämnda sajterna i ett par dagar men . Mer eller mindre ända sedan Blocket såg dagens ljus har jag irriterat. Och annonserna är gratis, vilket är det största hotet mot Blocket , påpekar Rasmus.


Det kommer att påverka Schibsted allra mest i Sverige. Att starta sitt första företag efter att ha sett en annons på Blocket tillhör nog. Min drivkraft är att jag aldrig är nöjd och jag ser alltid möjligheter.


Nu har även Teknikens Värld blivit ”utsatta” för Blocket -nätfiske. Fransk ai kan hålla koll på Blockets annonser. Det var i fredags Bengt hade lagt upp en annons för att sälja en sak på. Senare på eftermiddagen ser jag på min telefon att det har kommit ett . WOW i blocket kommer min annons. Diskussion : När ni söker på wowgubbar på blocket , vilket ord söker ni på . Du kan skapa annonser för att sälja dina prylar . Bristen på Oboy gör att skåningar säljer chokladdrycken på Blocket och.


Totalt låg annonser ute på Blocket under måndagseftermiddagen. För en tid sedan lade han ut en annons på Blocket i hopp om att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg