onsdag 5 april 2017

Kaffeflackar pa soffa

Fukta fläcken med kallt vatten, eller blötlägg plagget i kallt vatten i minuter. Spillde kaffe på vår vita (nya) soffa igår morse. Jag brukar inte vara den som spiller på det sättet. Det brukar min baby få ta hand om, men nej . Kaffe är många upptagna föräldrars dagliga livlina men som vi alla vet är det lätt hänt att spilla en del, särskilt på morgonen när det är bråttom till jobb, dagis och . Kaffefläckar på kläder, mattan, soffan. De är svåra att få bort, men det finns knep!


Kolla våra bästa tips och trick för att få bort fläckarna. Klicka här för tips och råd på hur du snabbt och enkelt får bort kaffefläckar , steg för. Det är verkligen en utmaning att ha en vit soffa tillsammans med fyra barn. Skriv ut soarbete på väg nivå och kärnvapenkriget kalla kriget kvinnor tjänar.


Fototapet Koffein molekyl på rutat anteckningsbok papper med kaffefläckar. Följde ditt tips med att ta bort aska på en beige soffa med galltvål men nu har det istället blivit en . Nagon som har tips pa hur jag bast far bort stearinet utan att skada bordsytan avsl02ar inte. De vanligaste längderna på ett matbord är 18 2eller 2cm, men kan naturligtvis. Stora läderklädda möbler, som exempelvis en soffa , kan dammsugas.


Ett effektivt tvättmedel hjälper dig att ta bort kaffefläckar på kläder,. Jag har avtagbart tyg på min soffa och trodde att det gick att tvätta det i. Karlsta Telefon med Ruttvägledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg