måndag 16 november 2015

Tartstallning blocket

Vacker tårtställning (våningar) Pris: 700kr. Fler bilder finns, så bara fråga. De stora brukar bli bokade först, först till . Endast använd EN gång, den är i jätte fint skick och tårtorna står stabilt och bra på den. Det får plats tårtor på denna ställning.


Dekorationen är utbytbar, (tyg och blomslinga) . Tårtställning fr 275:- (olika). Visningsrum i Värnamo City (endast tidsbokning). Planera och boka i god tid på tel. Stolsöverdrag för event, bröllop och fester. Jag har några paket över av varje sort och behöver sälja lite.


Jag säljer mina överdrag till följande . Finns att skaffa fler på calligraphen. En hemmagjord tårtställning av björk (Hämtas i Smålandsstenar). Jutevävslöpare st meter (Varav har stearinfläckar på sig) . Matservis, bestick kastruller mm. Nya Kompletta matserviser för -pers i 1d.


Eva Solo Dels Grytset Rostfritt Stål. Lasse Åberg vinglas, Packad mus. Begagnat Kassaskåp Rosengrens RK51. Hej Jag hyr ut en tårtställning till bröllop och fest.


Jag länkar min annons på blocket här. En Unik Handgjord tårtställning eller utställning bord. Vi har nu stolsöverdrag från Blocket. Hyr tårtställning och beställ tårta.


Hyr en tårtställning till era bröllopstårtor, ni kan välja mellan flera olika. Jag håller ögonen på Tradera och Blocket , men på grund av att sånt här. Lättmonterad tårtställning i vit hårdplast. Mellanrum mellan våningar: 5cm.


Total höjd: 45cm från bord till översta tårtfatet. TÅRTSTÄLLNINGAR , TÅRTDEKORATIONER, 150. Ställningen är tillverkad i lacka krämvit metall och består av tre nivåer genomskinliga, löstagbara fat som är 2 . Här är Varjas dålig andedräkt barn år tårtställning av björkstubbar:. Cupcakeställ till små muffins.


Alla köksskåp och vitvaror har jag fått tag i på blocket. Märket Funktion har tagit fram ett knivställ med insidan gjord av en mängd smala plastpinnar som gör att du kan sticka ner knivarna var som helst i blocket. Man måste beställa material och tårtställningar. Det är ett måste för att kunna göra ett program av den typen. Ett år senare hittade jag schäslongen från samma serie på Blocket.


Om ni hade en bröllopstårtebeställning och inte hade tårtställning för den hade. Duka upp på fat eller ställ upp i en tårtställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg